Zbliża się termin ponownego złożenia Deklaracji "śmieciowej"

Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej właściciel nieruchomości, osoba mająca we władaniu nieruchomość lub jej zarządca obowiązany jest do dnia 31 stycznia  2018 roku złożyć nową deklarację śmieciową dołączając do niej rachunki lub zaświadczenie z przedsiębiorstwa dostarczającego wodę na teren nieruchomości.

Wymóg ten dotyczy nieruchomości zamieszkanej, czyli takiej na której przez cały rok przebywają mieszkańcy oraz nieruchomości niezamieszkanych – tych, na których prowadzona jest przez cały rok działalność gospodarcza.

W przypadku nieruchomości, na których odpady komunalne wytwarzane są okresowo, ponowną deklaracje należy złożyć 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości mieszkańca lub powstania odpadów komunalnych.

Deklaracje można złożyć na kilka sposobów:

  1. wypełniając ją elektronicznie na stronie internetowej urzędu w platformie ePUAP;
  2. można wysłać ją tradycyjnie (pocztą) na adres: Urząd Miasta, ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia;
  3. zeskanowaną za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy: sp-upo@jastarnia.pl;
  4. lub osobiście w Urzędzie Miejskim w Jastarni.

Dokument można też pobrać w Urzędzie Miejskim  z Biura Obsługi Interesantów  lub pobrać ze strony internetowej bip.jastarnia.pl.

stawka jednostkowa za gospodarowanie odpadami komunalmymi:

- gromadzonymi w sposób selektywny wynosi: 3,37 zł

- gromadzonymi w sposób nieselektywny wynosi: 6,74 zł

Załączniki do pobrania

# Nazwa pliku Data dodania Pobrano
1 zalacznik deklaracja.pdf 2018-01-08 10:27:43 pobrano 205 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Turzynska 28-12-2017 07:50:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Turzynska 28-12-2017
Ostatnia aktualizacja: Beata Turzynska 08-01-2018 10:27:43